Wielkość Jaworzna szacowana jest na przeszło 92tys osób. Przez ostatnich kilka lat Jaworzno zrobiło milowy krok w dostosowaniu infrastruktury do rozwijania możliwości sprzyjających rozwojowi miasta oraz przedsiębiorstw zlokalizowanych na terenie i obrzeżach Jaworzna.
To właśnie z myślą o lokalnym biznesie, zarówno nowoutworzonym, jak i działającym dłuższy okres przygotowaliśmy ofertę na tworzenie stron internetowych.
Strona internetowa wizytówką firmy
Jak wiadomo w dzisiejszych czasach strona internetowa pełni funkcję, którą niegdyś pełniły witryny sklepowe. Ładna witryna, z bogatym asortymentem przyciągała uwagę i sprawiała, że jakiś odsetek przechodniów zaglądał do środka. Dzisiaj dokładnie tak działają strony internetowe. Jeśli jest dobrze wykonana, przedstawia przedsiębiorstwo jako jednostkę profesjonalną, to wzbudza zaufanie i sprawia, że odwiedzający chętniej wykonuje telefon do firmy, piszę maila z zapytaniem ofertowym lub udaje się bezpośrednio pod jej adres.
Śledząc dalej postęp technologiczny nie sposób nie zauważyć, że możliwości, jakie dają strony internetowe. Oprócz zachęcania potencjalnych klientów do kontaktu z naszą firmą dają możliwość dokonania zakupów online!
Jak dobrze wykorzystać stronę internetową?
Jeśli posiadamy utworzoną stronę internetową zgodnie z naszymi oczekiwaniami lub co lepsze z aktualnie obowiązującymi trendami, to należy bezustannie ją promować. Odpowiednio przemyślana promocja stron internetowych pozwoli na świadome pozyskanie klientów przy zachowaniu budżetu na rozsądnym poziomie. To bardzo ważne, gdyż często kampanie reklamowe promujące strony internetowe firm nie są do końca przemyślane,co sprawia, że właściciele ponoszą duże koszty nie osiągając odpowiednich przychodów i zwyczajnie zrażają się do reklamy internetowej.
Przykładem złego promowania stron internetowych lokalny zakład fryzjerski, który był promowany w miejscowości znacznie oddalonej od tej, w której fizycznie się znajdował. Jest to oczywisty błąd, bo w pierwszej kolejności należy skupić się na lokalnej klienteli.
Zostając przy zakładzie fryzjerskim, który działa w mieście Jaworzno, należy tak ograniczyć wyświetlanie reklam by, pokazywały się tylko w Jaworznie. Jeśli korzystamy z pozycjonowania organicznego to dobrym sposobem, jest dodanie do słów/fraz kluczowych nazwy miasta(w tym przypadku Jaworzno). Np. fryzjer Jaworzno, zakład fryzjerski Jaworzno, dobry fryzjer w Jaworznie. Tak przygotowane frazy nie będą kolidować z konkurencją z miejscowości obok. Zawsze posiadamy również możliwość dodania fraz do naszej strony internetowej z innymi miejscowościami. Pozwoli to obniżyć koszty promowania witryny oraz daje szansę na rozszerzenie pozycjonowania o kolejne miejscowości.
Czy posiadanie strony jest tak istotne?
Jeśli powyższy przykład z witryną sklepową jeszcze kogoś nie przekonał to proponuję zaobserwować, w jaki sposób my sami poszukujemy danego produktu lub danej firmy. Jeśli mieszkacie Państwo w dowolnej miejscowości np. Jaworznie i szukacie gdzie można nabyć dany produkt to zapewne nie biegacie po całym mieście w poszukiwaniu witryn sklepowych czy szyldów , nie otwieracie również papierowych katalogów firm, które od dawna nie są rozdawane. Jedynym słusznym i szybkim działaniem w tej sytuacji jest otwarcie komputera lub urządzenia mobilnego i wpisanie żądanej frazy w wyszukiwarkę firm, lub stron internetowych. Jako wynik otrzymamy strony internetowe i zapewne w pierwsze 10 rekordów klikniemy i wykonamy telefon lub udamy się pod wskazany na stronie internetowej adres.
Strony internetowe dla firm z Jaworzna
Wychodząc naprzeciw klientom, którzy poszukują naszej firmy, postanowiliśmy rozszerzyć obszar działania o miasto Jaworzno. Istnieje możliwość spotkania celem ustalenia szczegółów projektu strony internetowej potrzebnych do wyceny realizacji. Takie spotkanie jest niezobowiązujące! Zapraszamy do kontaktu telefonicznego 609 569 486!
Stworzone strony z Jaworzna
Stworzone strony z Jaworzna zwykle są dodawane do najpopularniejszych branżowych katalogów stron. Dodanie stworzonej strony ma na celu zwrócenie uwagi m.in. robota google. Robot wyszukiwarki google odnajdzie link kierujący do utworzonej strony, a następnie odwiedzi ją i zindeksuje. Sprawi to, że robot będzie cyklicznie odwiedzać utworzoną stronę i będzie sprawdzać czy dokonano na niej jakiś zmian. Z czasem strona zostanie przydzielona do odpowiednich kategorii wyszukiwań. Np. jeśłi tematyka strony to zakład mechaniczny, a wpisana fraza kluczowa to np. "mechanik jaworzno" to robot google przydzieli ją do tej właśnie kateogrii i z dużym prawdopodobieństwem strona pokaże się na liście wyników wyszukiwania na frazę "mechanik jaworzno". Oczywiście nowoutworzona strona, niepozycjonowana nie pojawi się w pierwszej dziesiątce ale samo pojawianie się na liście wyników nawet na 400setnym miejscy jest bardzo dobrą bazą do pozycjonowania jej.