Dlaczego pozycjonowanie stron internetowych jest ważne? Ponieważ pozycjonowanie, to usługa, która potrafi zrobić z witryn internetowych prawdziwy kanał sprzedaży! Jak to możliwe?
15 lat temu, kiedy branża internetowa w Polsce zaczynała nabierać rozpędu, właściciele firm ograniczali się tylko do posiadania jednej lub kilku stron internetowych. Podawało się ich adres na wizytówkach oraz papierach firmowych. Z czasem, jednak konsumenci, którzy zaczęli szukać coraz chętniej firm w wyszukiwarkach, zmusili twórców oraz samych właścicieli stron internetowych do inwestowania w reklamę internetową. Z racji istnienia polskich wyszukiwarek, które charakteryzowały się mało ambitnym algorytmem, usługi pozycjonowania były mało rozwinięte, a żeby strony pojawiły się w wynikach wyszukiwania nie trzeba było długo czekać oraz nie trzeba było znać wielu zależności jakimi rządzą się dzisiejsze algorytmy wyszukiwarek.
Wszystko zmieniło się za sprawą ogólnoświatowego giganta: google. Ta wyszukiwarka chcąc serwować wyniki wysokiej jakości wprowadzała ciągłe zmiany algorytmu. Niestety, pomimo zastosowaniu oficjalnie podanych wytycznych do zawartości oraz konstrukcji stron nie osiągniemy czołowych pozycji, a same narzędzia dla webmasterów służą właściwie samej wyszukiwarce.
W dobie rozwiniętego nawyku wyszukiwania w sieci wszystkiego co możliwe, samo posiadanie witryny internetowej nie gwarantuje praktycznie niczego. żeby uczynić ze stron internetowych kanał sprzedaży należy zastosować pozycjonowanie stron internetowych.
Czym jest pozycjonowanie stron internetowych?
Pozycjonowanie stron internetowych, to usługa mająca podnieść pozycję danej strony w wynikach wyszukiwania. Firma nasza preferuje pozycjonowanie stron, które polega na stosowaniu dopuszczalnych technik. Dzięki temu strony wypozycjonowane, stabilnie utrzymują swoją pozycję przez długi czas. Jako jedni z nielicznych oferujemy pozycjonowanie szerokie, czyli na bardzo wiele fraz(nawet 200).
Pozycjonowanie na 200 fraz, czy się opłaca?
Różnica pomiędzy pozycjonowaniem szerokim(na dużą ilość fraz), a zwykłym(na kilka fraz) polega przede wszystkim na opłacalności pozycjonowania dla klienta. Przypuśćmy, że pozycjonujemy firmę z miejscowości Kielce, na frazę nieruchomości Kielce. Wiele firm nie przeprowadza ocen jakości słów kluczowych i nie informuje klienta o opłacalności wybranych przez niego fraz. Przez, to klienci tracą czas(nie rzadko 3-4msc) na wypozycjonowanie fraz, które w rzeczywistości nie przynoszą, im klientów lub przynoszą tak małą ilość, że pozycjonowanie oscyluje na granicy opłacalności.
Firma nasza przeprowadza ocenę jakości wybranych przez klienta fraz kluczowych oraz w celu zwiększenia opłacalności proponuje dodatkowe. Np. wybierając frazę nieruchomości Kielce, zasadnym było, by dodanie fraz: nowe domy Kielce, domy Kielce, domy na sprzedaż Kielce, mieszkania Kielce, tanie mieszkania Kielce itp. Należy wybrać maksymalnie wiele fraz tak żeby mieć pewność, że jak największa ilość będzie wysokiej jakości i będzie sprzedawać.
Ceny pozycjonowanie:
Ceny pozycjonowania uzależnione są od ilości fraz oraz trudności fraz. Pragniemy zwrócić uwagę, że nie zawsze wybranie większej ilości fraz przekłada się na droższe pozycjonowanie, ponieważ jak przeliczymy np. 400zł netto za 3-4 frazy i porównamy do 200 fraz w cenie 1000zł netto, to okaże się, że przy większej ilości fraz cena jednostkowa jest dużo niższa niż w przypadku pierwszego wariantu.
Sposób rozliczania:
Rozliczenie za pozycjonowanie odbywa się w comiesięcznym abonamencie. Dzieje się tak, ponieważ utrzymanie stron internetowych polega na comiesięcznym utrzymywaniu linków kierujących do pozycjonowanej domeny oraz innych czynnościach.