Wielu osobom wydaje się, że strona internetowa to tylko krótka informacja o naszej firmie. Niektórzy twierdzą, że to tylko internetowa wizytówka, dzięki której potencjalny klient zdobędzie dane teleadresowe poszukiwanej przez siebie firmy.
Nic bardziej mylnego! Strona internetowa to internetowy wizerunek naszej firmy, naszej marki! Można ją przyrównać do wizerunku naszego biura - jeśli będzie zaniedbane i obskórne to nikt do niego nie wejdzie, nie mówiąc już o skorzystaniu z usług! Tak samo jest z witryną internetową - starannie wykonana strona wzbudzi zaufanie do naszej firmy i zachęci do kontaktu, a odpowiednio zaprojektowana i wypozycjonowana zdobędzie nowych klientów i wygeneruje zysk!
Czym się różni tania strona od drogiej strony internetowej?
Dobre pytanie - przecież w dobie internetu można posunąć się do stwierdzenia, że każdy kto jest obyty z komputerami na poziomie średnio zaawansowanym potrafi stworzyć stronę internetową. Czym więc się różni tania strona stworzona przez studenta od droższej strony utworzonej przez firmę? Przy profesjonalnej witrynie internetowej nierzadko pracują specjaliści od marketingu, PR, reklamy, psychologi czy wreszcie graficy i koderzy z ciężko zdobytym doświadczeniem. Latami zdobywają doświadczenie, śledzą rynek, podążają za trendami po to, by cały czas tworzyć strony internetowe lepsze od poprzednich.
Większość utworzonych stron internetowych obecnych w sieci nie spełnia kryteriów wyszukiwarek. Nie są odpowiednio zoptymalizowane, nie posiadają odpowiedniej struktury, a co za tym idzie, giną w ogromie zasobów internetowych. Internetowe normy oraz algorytmy wyszukiwarek są ciągle udoskonalane. żeby na bieżąco wiedzieć o zmianach wynikających z aktualizacji, należy prowadzić doświadczenia oraz tworzyć i analizować witryny. To wiedza, która nigdzie oficjalnie nie jest opublikowana, a wiadomości z forum są poszlakowe i najczęściej ich prawdziwość jest naturalnie zacierana podczas długich dyskusji, lub zwyczajnie niewystarczają żeby stać się specjalistą. Dobrze skonstruowana strona www jest przyjazna dla wyszukiwarek, łatwo się w nich indeksuje, łatwo się ją rozbudowuje oraz aktualizuje, a to sprawia, że nabywca oszczędza pokaźne kwoty oraz czas w jakim jego strona zaczyna przyciągać klientów!
Tworzona strona internetowa to nie tylko prostokąty o różnych kolorach i treściach to wizerunek firmy, jej barwy, a także odpowiednie przedstawienie produktów i usług, które ma oddziaływać na psychikę potencjalnego klienta, w dokładnie taki sposób jaki chcemy. Od tego właśnie zależy, jak potencjalni klienci postrzegać będą naszą firmę oraz czy zostaną naszymi klientami.
Cel naszej strony inrternetowej jest także bardzo ważny musimy go określić zanim zajmiemy się projektowaniem. Czasem przeznaczenie witryny ma polegać na informowaniu klientów o nowościach w naszej firmie, a nierzadko ma poprawiać wizerunek oraz zdobywać nowych klientów.
Biorąc pod uwagę powyższe wskazówki i analizując problem z jakim spotykają się klienci nabrani na utworzenie taniej strony postanowiliśmy oferować tworzenie stron i sklepów internetowych, które pracują na sukces oraz poprawę wizerunku ich właściciela przynosząc wymierne korzyści.
WebProm - Projektowanie stron internetowych. Zadzwon i dowiedz się wiecej: 609 569 486